En spotifylista in the making

Fick för mig att skapa en låtlista på spotify med gamla godingar från förr. Alltså låtar jag lyssnade på för minst 10 år sedan, då jag precis tagit körkortet. Eller tagit och tagit, kämpat jävligt hårt för ska jag väl säga. Shit, 10år. Sjukt. 

En salig blandning må jag ju säga, jäkla spretigt med högt och lågt. Vissa låtar hade jag totalt glömt bort. Har använt en grund i mappen med usb´t som jag hade i bilen - saaben. The killermachine. RIP;

Vissa låtar kunde jag inte alls hitta, vilket är något deppigt. Men vissa var som sagt en överraskning. The beauty of gray t ex. Helt förträngt den godingen. Oingo boingo, bara för att. Nine, klamydia, flogging molly, the liptones. Millencolin, bad religon och köttgrottorna - givna. Coca carola hade jag glömt bort, D-A-D också. 

Många låtar jag sökte efter fanns inte heller. Lite(mycket) ledsen över att jag inte hittade midtowns become what you hate. . 

Ja vi får väl se om det kommer flygande några fler låtar till medvetandet medan man lyssnar. Det är som sagt, högt och lågt men oerhört underhållande iallafall. Alltså mycket märklig musiksmak. Definitionen av all"ätare"? Som sagt, salig blandning. Ska bli kul att höra igenom alla låtar senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0