Byta bank?

Idag har vi varit på bank nr2 för att se om dom kunde erbjuda bättre. Rent spontant känns det bättre eftersom vi får låna mer. Och dom var lite mer positiva och förstående. Men det är klart, ju mer vi lånar desto mer tjänar dom ju på oss i ränta.

Roger är inställd mest åt att gå med Nordea. Jag har inte hunnit se över papperen riktigt. Är jag inne på samma linje så blir det till att byta bank.

Nu sitter jag och väntar på personalmöte. Jag känner såhär när det inte är så länge kvar att jag kunde varit lite mer produktiv under min väntan. Typ... recept. Förslag. Planering. Nånting. Fast jag har visserligen bläddrat i en bok om ost. Det får räcka, och nu ska jag se åtta hos stjärnorna. Kanske får jag nån inspiration där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0