I quit!

Igår sa jag upp min parkeringsplats.

Så nu känns det lite mer verkligt. Lite mer på riktigt. Det händer faktiskt, om allt går som det ska. Vi flyttar. På riktigt. Till hus. Hur jävla awesome är inte det?!

Vi har dock inte sagt upp det som faktiskt kostar på riktigt. Lägenheten. Men vi har ju inte skrivit något avtal än. När vi har skrivit på papperen säger vi upp lägenheten, så inte han vi köper av backar också står vi här utan boende.
 
Nu har jag lite andra grejer på min att-göra-lista. (Den är förövrigt ganska lång). Till exempel ska jag se över möjligheten - eller snarare hur man gör - när man flyttar telefoni och bredband. Och kanske se över min hemförsäkring. Och kolla Husförsäkring. Och spana in elavtal.

Roliga grejer. Or not.
Så kanske jag ska planera lite måltider.

Och drömma mig bort. Eventuellt sova också.
Det är jobbigt att flytta. Men det här blir, förhoppningsvis, sista gången. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0