Längdskidor.

Jag var hemma i Burträsk över helgen. Hurtade som fasen. Typ.

Mamma och jag var ute och gick varje kväll. 6 km, fredag, lördag och söndag. Igår var vi dessutom ute och rastade skidorna. Mamma har tjuvtränat och åkt några gånger och jag satte av för första gången på 6-7 år. 4,5 kilometer.

Otränad much?. Jag dog ju nästan. Nerförsbackarna var både en befrielse och nära döden upplevelse. Men något måste jag ju gjort rätt eftersom jag har träningsvärk idag. I ljumskarna, men ändå. Så nu är jag sugen på att köpa egna längdskidor och börja åka här i Sävar.

Men... Längdskidor är ju så jävla dyra. Kanske får slå till på utförsäljningen så man har ett par nästa år. Men grejen är ju att dom måste veta ens vikt för att montera skidorna rätt.. eller så. Så då måste man ju hårdbanta innan så man inte behöver skämmas ögonen ur sig ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0