Utför.

Det har ju som bara gått utför med den här bloggen sedan min skrivutmaning avslutades. Jag kanske borde hitta en ny lista att följa, så att de tappra människor som följer den här tragiska bloggen faktiskt har något att läsa om.

Jag skulle kunna avslöja min hemlighet. Men det gör jag inte. För det har fortfarande inte gått framåt, snarare bakåt. Faktum är att vi har en ny hemlighet. Mohahahha. Samma hemlis, men en ny - för att inte förvirra loschrillos som direkt gissade vad våran hemlighet var.
Förmodligen eftersom jag redan pratat lite om ämnet med henne. Eller så är hon bara jättesmart och känner mig jätteväl och vet precis vad jag har för mig. Kan vara så också.
 
 
Förra veckan var jag sängliggande torsdag-söndag. 39 graders feber hos nån som sällan har över 38. Inte att leka med. Jag missbrukade alvedon och netflix den veckohalvan. Hann se många bra och dåliga filmer. Nu känns det som att jag redan har berättat det här också. Skit samma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0