Dag 22. Det här upprör mig.

Jösses amalia, vad har jag gett mig in på.
Det finns mycket som upprör mig i världen. Jag kanske inte visar det alltid, (oftast gör jag nog det). Krig. Rasism. Nazism. Orättvisor. Otrohet. Våld. Idiotier. Fartdårar. Folk som inte kan beté sig i trafiken. Folk som inte kan beté sig alls. Egoister. Kriminalitet. Politik. Folk som gör lite som dom vill.

När man tänker efter så kan man nog klumpa ihop allt det här till en enda sak. Egoistiska idioter. Folk som inte tänker längre än näsan räcker och agerar helt enligt vad som passar bäst för dom själva.
Jag tänker inte gå in mer detaljerat i ämnet. Det finns helt enkelt alldeles för mycket som upprör mig här i världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0