Det här får mig att gråta

Oj.

Om jag sitter och ser en serie och det händer något sorgligt så gråter jag. T ex i Bones, när Vincent Nigel-Murray blir skjuten. (Sorry om någon inte ville veta det).
När jag hackar lök utan linser så gråter jag. Fyy fan vad det svider alltså. Turligt nog har det bara hänt två gånger. (!)
 
Om jag har en dålig dag så kan jag börja gråta över vad som helst. Och då menar jag vad som helst. Om någon blir arg på mig kan jag börjar gråta. Om någon låter eller ser medlidande på/mot mig så kan jag börja gråta. Så tyck inte synd om mig ^.^

Men det beror som sagt på hur humöret är för dagen. Jag är nog inte helt känslomässigt stabil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0