I'm so bored.

Jag hade grymt tråkigt. Så...

1. Vad heter du? (ditt riktiga namn)
Elin Maria Brännström

2. Vad kallas du?
Elin, sötnos, slaktarn, styckarn, troll....

3. Vad vill du bli kallad?
Elin

4. Födelsedatum?
1 September 1990

5. Stjärntecken?
Jungfru

6. Lunar?
Hade ända tills dom la ner. Tragiskt, men sant. Mest för att ha folk att prata med, fördriva tid.

7. MSN?
Ja, men ingen använder ju det längre känns det som. Ingen jag känner iallafall.

8. Helgon?
Urinvägsbäver, originellt, fresch, aight?

9. Vart bor du?
Sävar

10. Vad har du för mobil?
Iphone... 4 tror jag.

11. Har du en egen dator?
Nä. Jag har två.

12. Vem är din/dina bästisar?
Bästis? Sånt hade man ju i mellanstadiet.

13. Har du något husdjur?
En dammråtta vid namn Sigge. Om man inte räknar kattskrället hemma hos mamma <3

14. Vad ska du göra i sommar?
Det enda jag vet är jobba. Har inte planerat något.

15. Favoritfärg/er?
Vitt, svart, grönt, brunt. Lilaish?

16. Turnummer?
Har aldrig tur, så då borde det väl inte finnas något särskilt turnummer.

17. Vad älskar du mest?
Älskling!

18. Intressen?
Musik, film och foto. Promenera när det inte är så jävla kallt.

19. Favoritband?
Millencolin. Bad Religion. Mimikry. D.A.D. The Toy Dolls.

20. Favoritlåt med ditt favoritband?
Stop to think med Millencolin är en klar favorit. Infected & Better off dead med Bad Religion också.

21. Namnsdag?
Dagen efter pappas födelsedag. 31 Juli.

22. Vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Har levt med mitt namn i 22 och nästan-ett-halvt-år så jag skulle nog inte vilja heta något annat.

23. Vad heter du på din MSN just nu?
Elin tror jag. Det bästa MSN namnet jag haft är dock "Din lokala Träskget".

24. Hur många online?
Två, jag och babe.

25. Vem är 15:nde online?
Så många är inte online sa jag ju

26. Vem har du blockat?
Massa snuskon och turkar.

27. Hur många olika grupper har du?
Två, online och offline

28. Har du några olästa mejl på hotmail?
Nej jag försöker hålla undan

29. Har du några nya kommentarer på bdb?
Nej är typ tusen år sen jag var aktiv där.

30. Isf hur många?
Zero

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Man ska inte sätta upp ideal, då blir man besviken. Och jag går mer efter personlighet.

32. Beskriv ditt hår?
Blont, typ vildvuxet. För kort för att sätta upp och för långt för att kunna spraya upp det

33. Har du några piercingar/tatueringar?
Hål i öronen räknas väl inte, så nej. Men skulle vilja ha en tatuering. Uggla, såklart.

34. Vart skulle du bo om du fick välja?
I drömhuset. I Sävar. Kan bli sanning om vi har tur :)

35. Bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet än så länge.

36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Svart oftast.

37. Vad har du på dig?
Grå sockar, Rosa jeans, vitt linne, svart stickad tröja, vit bh med blommor på och vita trosor. Detaljerat nog?

38. Har du något i håret just nu?
Två hårnålar för att slippa ha massa hår i fejset. Hårspray och hårlera.

39. Vad har du gjort idag?
Jobbat. Ätit rester. Bakat paj. Vikt tvätt. Tvättat lite mer.

40. Vad ska du göra imorron?
Jobba lite mer förhoppningsvis.

41. Hur mår du just nu?
Lite illa, men det är ingen fara

42. Hur brukar du annars må?
Går upp och ner, oftast mår jag bra.

43. Är du sjuk?
Jag hoppas inte det

44. Har du ont nånstans?
I högerhanden och lite i ryggen.

45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Nej.

46. Vad heter din pappa?
Ulf

47. Har du några syskon?
En "äkta" bror, två "styvbröder".

48. Vilket är ditt favoritdjur?
Katt. Och hund.

49. Äter du ofta godis?
För ofta.

50. Vilket är ditt favoritgodis?
Just nu. Polly.

51. Vad är det finaste som finns?
Älsken <3

52. Vilken är din favoritdryck?
Coca-cola/Pepsi Max.

53. Vilket är ditt favorit tv-program?
Bones

54. Vilken är din favorit veckodag?
Onsdag, eller torsdag. För då är det nära till helg. Kanske måndag för att det är kortdag och det är inte ens lönt att börja längta till helg ^

55. Vem är din förebild?
Mamma.

56. Vad är bäst med dig?
Jag är snäll?

57. Har du några komplex?
Har inte alla det?

58. Hatar du någon just nu?
Ogillar snarare.

59. Saknar du någon just nu?
Mamma.

60. Har du kysst en apa?
Inte vad jag vet.

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
Förmodligen inget, människor kan vara hemska

62. Är du allergisk mot något?
Ja, lite mot pollen och nåt annat också som jag inte känner till vad

63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Nej, som sagt...

64. Hur många bilder har du lagt ut?
Kring 590 tror jag

65. Vad har du valt för bild här ovan?
Du har väl egna ögon att se med?

66. Vilket band är det dåligaste som finns?
Jag lyssnar inte på dåliga band så jag vet inte

67. Är du kär?
Såklart.

68. Isåfall i vem?
Roger, min älsk <3

70. Vad har du för sexuell läggning?
Hetrosexuell

71. Är du homofob?
Nej är du?

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Jovars

73. Isåfall vilken/vilka?
Som jag är aktiv på? Facebook. Bloggkoll.

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
Alla har ju säkert sin charm

75. Vilket är det fulaste killnamnet?
Samma där!

76. Har du varit hos frisören det här året?
Nej. Före jul.

77. Använder du nagellack?
Väldigt sällan.

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Gardiner.

79. Har du eget rum?
Delar med min sambo. Såklart.

80. Har du en dubbelsäng?
Jajjamän.

81. Har du en egen platt tv?
Nej, ingen egen teve alls faktiskt. Men vi har en.

82. När flyttade du senast?
November 2011.

83. Vilken stil har du?
Kan inte påstå att jag direkt har någon "stil"

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Jag vill nog inte gifta mig med någon kändis, dom är så .. högfärdiga ?

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
Har inte sett många kändisar på senaste tiden faktiskt, så jag vet inte.

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Jag brukar faktiskt inte tänka så mycket på det..

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Tjäna pengar på ett nöje? Jovisst. (Nej såklart)

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
Nej.

89. Vilken är den godaste frukten?
Clementin, apelsin. Nåt sånt.

90. Äter du grönsaker varje dag?
Nej

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
Nej.

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig.
Överviktig.

93. Hur lång är du?
178 cm tror jag

94. Är du nöjd med dig själv?
Inte mycket alls

95. Vad är du bra på?
Det jag är bra på.

96. Har du en egen hemsida?
Nej men däremot har jag en blogg. Och den är ni inne på.

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nej, visste inte det fanns

98. Hur gammal önskar du att du var?
5 år, allt var så lätt då..

99. Vad är klockan just nu?
19:58

100. Är det jobbigt att svara på frågor?
Känns som jag snart är klar, men jag har två tredjedelar kvar!

101. Hur ser din dataskärm ut?
Har en laptop, använd fantasin

102. Har du städat idag?
Nej

103. Har du varit ute idag?
Jo jag gick till och från bilen

104. Vem ringde du senast?
Min mama

105. Vad var du senast arg på?
Inte arg, men irriterad. På en kollega.

106. Vad har du för status på msn just nu?
Offline

107. Vad har du ätit idag?
Flingor och yoghurt. Några mackor. Blåbärspaj.

108. Önskar du att du var tjockare?
Nej är tjock nog ^^

109. Hur många hus har du bott i?
12 tror jag.

110. Är du medlem på last.fm?
Nej

111. Lyssnar du på webradio?
Nej

112. Bäddar du sängen?
Sällan

113. Har du lätt för att somna?
Oftast inte.

114. Snarkar du?
Tydligen drar jag riktiga timmerlass.

115. Vad har du för startsida?
Ingen

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
Ja, som sagt. Laptop

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Nej man hör så dåligt då

118. Vad lyssnar du på just nu?
Tystnaden

119. Vad har du för ögonfärg?
Typ nåt blandat, blågröngrått.

120. Vill du tatuera dig?
Ja

121. Vad har du för visningsbild på msn?
En bild på mig såklart

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
Facebook, bloggkoll.

123. Laddar du olagligt ner musik?
Nej, såklart inte.

124. Har du en egen ipod?
Nej. Lyssnar i mobilen.

125. Är du fet?
Ohja!

126. Vad önskar du dig i julklapp?
Fred på jorden

127. Ska du köpa prada mobilen?
Vad är prada?

128. Har du sett filmen linas kvällsbok?
Ja

129. Är du emo?
Emotionell. Ja. Emo cutcut. Nej.

130. Vad stör du dig på?
Många saker

131. Vad är emo enligt dig?
Cutcut. Luggihela ansiktet. Mörker. Vill ha uppmärksamhet... Nåt i den stilen.

132. Brukar du lyssna på hög musik?
Ja i bilen.

133. Vad gör du om dagarna?
Jobbar.

134. Tycker du om popcorn?
I perioder.

135. Vilken är din favoritläsk?
Coca-cola.

136. Vad är din favoriträtt?
Italiensk kycklingpasta. Kanske. Eller nåt riktigt köttigt.

137. Vad tycker du om raggare?
Om dom inte är drägg gillar jag dom.

138. Vad tycker du om punkare?
Om dom inte är drägg gillar jag dom.

139. Har du skurit dig nån gång?
Ja.

140. Är du död?
Ja. Eller vänta. Nej.

141. Är du osynlig?
Ibland tror man ju det

142. Filar du naglarna?
När dom är flikiga, eller vad man ska säga

143. Har du fräknar?
Nej

144. Har du posters på dina väggar?
Nej

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
Eh?

146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
Hm, min bror?

147. Vilket är ditt favoritämne?
Produktion var ju rätt najs, laga mat

148. Vilket ämne hatar du?
Religion, fyyyy fan!

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Tydligen köksämnena^^

150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
MatteB, Bordsdekoration..

151. Favoritstad?
Hm, Örebro är ju rätt najs

152. Favorit loka?
Loka smakar skiiit

153. Cola eller Cola light?
Vanlig cola!

154. Älskar du din dator?
Nej.

155. Är din dator bög?
Snarare bögrumpa.

156. Vad är ditt favoritplagg?
Stickade tröjor.

157. Vilka affärer handlar du oftast i?
Ica Maxi.

158. Vart handlar du? (stad)
Umeå.

159. Favorit tv-serie?
Bones, för andra gången!

160. Tycker du top model är roligt?
Nja, men det är intressant att se bilderna

161. Vilken är din favoritbok?
Någon av Per Nilsson, han är en jättebra författare!

162. Favoritfilm?
Nån tänkvärd.

163. Vilken är den bästa musikgenren?
Punkish.

164. Bada eller sola?
Kombination är väl najs?

165. Katt eller hund?
Är uppvuxen med katter så...

166. Åska eller sol?
Sol, I like

167. Vinter eller sommar?
Sommar, så kallt på vintern

168. Knarkar du?
Absolut inte

169. Röker du?
Nej.

170. Super du?
Nej inte ofta

171. Äter du?
Äta bör man, annars dör man

172. Snusar du?
Nej.

173. Röker vattenpipa?
Nej

174. Är MER gott?
Vissa smaker

175. Tycker du om salt?
Får begär efter nåt salt ibland, men skulle nog inte vilja äta det ensamt

176. Har du kysst din egna spegelbild?
Förmodligen..

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
*Suck*

178. Ät en banan!
Ger du mig en så!

179. Har du runkat nån gång?
Inte mig själv.

180. Använder du för mycket hårspray?
Nej det löns inte

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Nej.

182. Favorit säng?
Vår.

183. Har du en snopp?
Nej

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej, men provlegat

185. Vill du ha sex just nu?
...

186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Älsken <3

187. Favorit meny på donken?
Men usch!

188. Donken eller Burger king?
Ingen av dom. Uuuuuhhh..

189. Svart eller vitt?
Vitt

190. Rosa eller grönt?
Grönt

191. ...död eller levande!
Levande verkar det ju som

192. Rädda joppe?
Död eller levande.. men vad tjänar det till att rädda honom om han är död redan?

193. Tittar du på tv just nu?
Nej

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nej

195. Favorit karaktär i simpsons?
Skäggmannen är ju skön..

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Ge mig lite alkohol och musik så kanske.

198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson?
Nej

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Nej

200. Städat eller stökigt?
Städat

201. Bästa sex platsen?
Sängen.

202. Favorit halstablett?
Vicks Lakrits.

203. Är du ofta sjuk?
Nej. Men förkyld.

204. Gillar du anonyma bevakare?
Icket!

205. Vågar du rapa högt inför andra?
Jag vågar, men sånt gör man inte!

206. Skriver du mer än 2 utropstecken?
Ibland.

207. Vad är klockan nu då?
20:17

208. Vad är det för datum?
28 Januari 2013

209. Vad ska du göra sen?
Sova.

210. Är du inne på msn nu?
Nej.

211. Hur många har du blockat på din msn?
Kring 300.

212. Är nallar söta?
Vissa

213. Är Jonte söt?
Vilken Jonte?

214. Vart handlar du helst mat?
ICA.

215. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys Nordic .. nånting.

216. Hemmakväll eller fest?
Hemma

217. Privat fest eller festa med folk på stan?
Privat.

218. Ditt nordiska favorit land?
Danmark.

219. Älva eller vampyr?
Älva.

220. Gud eller djävulen?
Gud

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Flyga?

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du?
Hus :>

223. Favoritgrönsak?
Grönsak? ... Gurka?

224. Har du anorexia?
Nej absolut inte

225. Vem shoppar du helst med: ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?
Med någon vän som inte stressar, eller mama!

226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
Beror väl på. Hundra kronor räcker väl inte långt nånstans?

227. Hur vill du dö?
I sömnen

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Nej.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
Vill nog kremeras.

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Typ absolut inte.

231. Hur ofta sitter du vid datorn?
För ofta!

232. Har du klippt ditt eget hår?
Nej.

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Nej, men varit besviken

234. Favoritöl?
Öl smakar skit!

235. Vitt eller rött vin?
Vin smakar också skit.

236. Öl eller vin?
Hellre vin tror jag.

237. Coca cola eller Red bull?
Coca Cola

238. Vad ska man blanda vodkan med?
Inte Coca-cola. Det är helig mark.

239. Havet eller sjön?
Beror på vad man ska göra?

240. Favorit ö?
Danmark?

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Mamma

242. Vad klarar du dig inte utan?
Luft.

243. Behöver du mer kärlek?
Alla behöver alltid lite mer kärlek?

244. Blir du full varje helg?
Snarare tvärtom.

245. Är du natt- eller dagmänniska?
Dag.

246. Är du vampyr?
Nej

247. Har du varit med i något rollspel?
Pjäs. Ja. Sexuella rollspel? Nej.

248. Favorit the sims-spel?
Det vanliga?

249. Festa eller festival?
Festival!

250. Ska du på pride?
Nej

251. Vill du det då?
Nej

252. Är du transa?
Nej

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Alldeles för mycket.

254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
Bakåt.

255. Barn eller vuxen?
Vuxen klassas jag väl som nu.

256. När ska du flytta hemifrån?
Har bott hemifrån i typ 6 år.

257. Eller har du redan gjort det?
Som sagt...

258. Går du i kyrkan varje söndag?
Inte ens i närheten

259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Nej

260. Har du piercat någon?
Nej

261. Är du laglig?
Inte enligt älsk..

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
En fettsugning isåfall ^

263. Värsta musikstilen?
Hiphop

264. Rese sätt du föredrar? (båt, bil osv.)
Gillar att flyga :)

265. Är Britney en bra mamma?
Kan väl inte jag bedömma :O

266. Vem är du mest lik i mumintrollet?
Dom där små elaka sakerna?

267. Vilken skådespelare är hetast?
Liam Neeson? Hahahaha.

268. Tvättbräda eller ölmage?
Tvättmaskin :O

269. Vill du ha barn?
Ja

270. Har du sjungit singstar nångång?
Både en och två gånger.

271. Vilken är din favorit då?
Dom jag äger i.

272. Favorittparfym?
Beckham nånting.

273. Använder du deodorant?
Ja

274. Är du beroende av nånting?
Det kan man väl säga.

276. Favorit radiokanal?
Rix fm eller P3.

277. Favorit bil?
En rymlig.

278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
Det är väl varken bra eller dåligt

279. Favorit författare?
Per Nilsson. Eller Fredrik Backman.

280. Vad vill du bli när du blir stor?
Mindre.

281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet?
Visste inte att det fanns.

282. Senaste biofilm du såg?
Sista twilight.

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Absolut inte.

284. Är du rik eller fattig?
Varken eller.

285. Vad tycker du om Beckham familjen?
Dom är ju som dom är

286. Favoritsport?
Fotboll

287. Silvertåget eller Kustpilen?
Vadå?

288. Har du sett filmen Spökhistorier?
Nej

289. Var den bra då?
Har ju inte sett den

290. Vilken historia är läskigast?
Den som är sann

291. Har du långt hår?
Varken eller.

292. Vill du ha längre/kortare?
Jag vet faktiskt inte.

293. Schlagernörd eller?
Det skulle jag inte påstå.

294. Kungafamilj eller president?
Hmm ..

295. Sämsta veckodagen?
Tisdag tror jag..

296. Har du en dålig hår dag idag?
Alltid!

297. Tror du på ett liv efter döden?
Ja. Nej. Jag vet inte.

298. Är du politiskt intresserad?
Inte mycket

299. Är du rädd för att dö?
Ja

300. Vad är klockan nu då?
20.33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0