Min dag i korta drag.

Min dag idag har varit väldigt produktiv. Or not.

Jag hade ställt klockan på där kring åtta. Och det är ju helbra kan man ju tänka.

Inte om man somnar om.

Och vaknar 13.40.

Då är det inte helbra.

Sen tänkte jag att hela dagen ändå var bortkastad, så jag har tvättat jobbarkläderna och sett Bones. (Tv-serien). Jag upptäckte ju häromdagen att det bara var 13 avsnitt på säsong 7 och att det fanns en säsong 8 också(!). Jag har snart sett klart dom avsnitten.
 
Ehehe.. Just nu överväger jag om jag ska se ytterligare ett avsnitt, eller om jag ska börja förberede mitt inspirationstjosan inför imorgon. Eftersom det inte blev något i fredags, så kan man ju tänka att det kanske är bra om jag hinner två imorgon. Ett för nästa vecka, och ett för veckan därpå - som det egentligen ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0