Min första kyss

Jag tänker vara ärlig. Jag minns inte min första kyss.

Jag minns inte min allra, allra första kyss. Sen om det betyder att den var dålig, att det var för länge sen eller om det är andra negativa händelser som fördunklar det hela vet jag inte. Sen beror det väl på hur man definierar en kyss. Det jag och min "pojkvän" gjorde när vi var 7år var väl snarare pussar.

Sen gick det 9 år innan jag hade en pojkvän igen. Och honom vill jag helst förtränga.
Men jag minns min första kyss med Roger. Och den kan jag berätta om.

Det var den 5:e juni. Roger hade kommit till Östra gymnasiet för att träffa mig. Jag minns inte exakt vad vi pratade om, men jag tror att vi pratade om det faktum att vi fattat tycke för varandra och hur vi skulle gå vidare med det. Vi hade inte mycket tid, tror det var en kvart. Vi var ute, det var varmt. Utanför ingången som är närmast till "Butiken".

När han skulle fara, eller det var ju egentligen jag som var tvungen att gå på lektion (tror han var ledig just den dagen) så blev det en kram och en puss som utvecklades vidare.

Det var fint, även om det kanske inte låter så jätteromantiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0