Modebloggen nr 1

Jag ska bli en fullfjädrad modebloggare enligt den här bloggutmaningen, för idag vill den veta vad jag hade på mig igen. Som ett riktigt perv.. Mähä.

Eftersom det var kallt som i ett isbjörns arsle så valde jag att ta ett par leggins, linne och en stickad tröja, för att kunna ta täckbyxor över det, den lurvigaste halsduken i världshistorien och höstjackan.
Ja jag vet det går inte riktigt ihop att pälsa på sig ordentligt men inte ta den varmaste jackan. Men det är så otympligt att köra bil då. Och jag frös ju ändå inte. -21 grader stod våran mätare på. Burrrrrh.

På jobbet blev det det vanliga. Arbetsoutfitten, stiligt matchat med ett par blå läppar och stelfrusna fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0