Naken under. Såklart.

Den här blogglistan jag håller på med... den är lite tråkig på vissa punkter. Idag vill den till exempel att jag ska berätta om vad jag hade på mig idag. Som en jäkla snuskgubbe ^.

Men, för den som vill veta så hade jag först på mig ett täcke. Sen, efter att ha försovit mig en aning (vaknade när jag brukar fara hemifrån) så snörde jag på mig ett par gröna jeggins, ett vitt linne och min nyaste vita stickade kofta. Som jag älskar något så oerhört, btw.

Sen for jag till jobbet och bytte om till maxikläderna. För dom som inte vet hur dom ser ut så är det .. beigebruna(?) byxor, rutig skjorta i färgerna rött, grönt och annan grön. Lite vitt och svart kanske? Och en väst - eftersom vi jobbar i kyla - som är grå och röd. Stylish. Annars, om ni behöver något visuellt så kan jag ju råda er att besöka närmsta Ica maxi butik, alternativt använda internet.

Sen, klockan tre, slutade jag jobba. Svidade om till mina egna kläder (gröna jeggins, stickad tröja) och åkte hem. Nu har den stickade tröjan åkt av, eftesom jag inte ville ha matstänk på den. Så för tillfället är det gröna jeggins och vitt linne som gäller.

Och så stilfull har jag varit idag. (Med underkläder och sockar också, såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0