Oh, snap! That can't be good

Jag funderar på att uppsöka en kotknackare. En som kan lägga min ryggrad till rätta. Så jag kan sabba den igen. För det kan ju omöjligen vara en bra sak att behöva ligga på golvet att knäcka till den själv, eller be Roger work his magic. Idag så knixade det till i ryggen och det lät ungefär som när man knäcker en riktigt torr kvist. Fnöske, som scouterna lärde oss att det hette. (aight?).

Iallafall. Jag tänker att det inte kan vara så bra.

Det som däremot övertygade mig var när jag häromdagen inte kunde ta mig upp ur soffan själv, för att det gjorde så fruktansvärt ont i ryggen i ett visst läge. Det tog nog ungefär 10-15 minuter innan jag klarade av att kravla mig ur soffan och stå rakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0