Today is today.

Min dag. Ja. Det här lär väl förmodligen bli det tristaste inlägget ni läst i världshistorien.

Klev upp strax efter 11 och gjorde mig i ordning för att fara till jobbet. Började klockan 13 idag. Som vanligt så filosiferade jag lite för mycket, och länge, så man måste ändå stressa när man väl har hivat arslet utanför dörren. Körde till jobbet (lagligt) och parkerade på en plats med motorvärmare (stal en plats av en som inte jobbar helger).

Jobbade på, hårt som alltid. Värsta träningspasset.
På lunchen köpte jag en Felix ost och skinkpaj. Extra stor. 25% extra, eller är det 35%? Snopen blev man, hur jäkla liten är en liten paj om det där är den stora? Sjukt. Men jag hade köpt en pollypåse (helt i enlighet med mitt mål för 2013) så jag överlevde iallafall.

Gick och satte mig i massagestolen som jag hört så mycket gott om. Men jag kan svära på att den där förbaskade stolen försökte döda mig, eller åtminstone göra mig invalid. Gick ut och satte igång motor-/kupévärmaren och jobbade vidare till klockan 21 innan det var dags att sätta sig i en varm och mysig bil och köra hem och dejta kudden.

Det var min dag idag. Mer spännande saker har ni ju säkert varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0