But why

Jag och babe har ju fortfarande inte varit på vår 5årsmiddagsdejt. Så vi får väl fira något i stil med 5år och 10 dagar eller vad det nu blir och när det nu blir. Vi pratade tvärt om att äta i Skeppsvik. Men nu är vi mer inne på att äta middag och sen gå på bio och se ironman3.

Vilket kan bli problematiskt, då varken jag eller Roger har förmågan att kunna se 3d filmer. Och ironman3 visas bara i 3d. Och det suger. Och jag googlade litegrann. Var trettionde person kan inte se 3d, på grund av färgblindhet eller brytningsfel. Var trettionde! Och ändå så visar dom såna stora filmer endast i 3d. Ja...

Vi får väl helt enkelt vänta tills den kommer på dvd och se den då. Och försöka hitta en annan film som kan vara värd att se. Baksmällan 3 har jag hört ska vara kass. After earth har jag hört ska vara kass. Och sen går det inte så många andra filmer som kan tänkas intressera både mig och Roger.
 
Dumma 3Dteknik.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0