Bziiiiii lät det bara. Bzzziiiiiiii.

Jag sov lite för länge imorse, hade ställt väckning på 8. Såklart klev jag upp 12. Det i sin tur innebär att jag inte är jättetrött nu. Vilket innebär att jag kommer vara jättetrött imorgon.

Vilket inte är jättebra.
Vad som däremot är jättebra är att jag sprang lite till ikväll. Och precis före mig så gick en kvinna som vek av på elljusspåret. Vilket gjorde att jag inte gjorde det, för att.. Ja.. Dels för att jag flåsar värre än en jävla grizzlybjörn som satt en lax i halsen och sprungit maraton. Och dels för att det känns pervigt. Jag vill inte att nån ska springa efter mig, så då ska väl jag inte springa efter nån heller. Men mest av den första anledningen.

Men det blev ju bra ändå, jag fick springa mest på asfalt men det blev lika lång sträcka och lite mer bebyggelse.

34 minuter. 4 kilometer. 6,5 minut snabbare än i tisdags. 4 minuter snabbare än igår. Fatta stolt jag är över mig själv!
Men jag måste erkänna att jag blev mest driven av myggen. Fy fan vad mycket mygg det är alltså. Och dom dras till svettiga människor. Jag som springer alltså.

Så det blir som en ond cirkel. Jag springer, svettas, lockat till mig mygg, försöker springa ifrån dom och svettas lite mer vilket attraherar fler mygg.

Mh. 4km är förövigt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0