Det är väl inget man brukar hoppas på i normala fall

Har varit hos tandläkaren idag.
Det var inte lika horribelt som i Burträsk.

Men det var ju inte kul.

Och dessutom blev jag degraderad. I min frisktandvårdsförsäkring. För att jag hade karies. Jag vet egentligen inte vad karies är. Eller hur man får det. Jag antar att jag slarvar för mycket när jag borstar tänderna. Jag får googla.

Ja. Jag har inte fått några visdomständer. Jag är väl inte vis nog. Och jag har kvar en mjölktand. Men det visste jag redan. Det kommer ingen tand under och har jag tur så sitter den, och växer fast i käkbenet. Och då sitter den där den sitter sen. Det är det vi hoppas på.

Men... det blir typ 250 kr mer per år.
Jag är inte så insatt, men jag tror att det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0