Die monster die

Alltså... Jag har varit så sjukt trött idag att jag mest velat lägga mig ner på golvet och grina.

Jag gick och la mig, och somnade väl 22.30 nåt sånt. Vaknade 00.30, stensäker på att jag skulle till jobbet. (Jag klev dock inte upp, utan vaknade med ett ryck)(varje gång). För det upprepades, kring två, tre och fyra. Så när klockan faktiskt ringde på riktigt 4.30 så var jag så sjukt trött att jag blev tårögd.

Jag tog bort min markering på vårt internetsystem där man kan se sitt schema och lägga in om man kan jobba mer osv.
Jag hade skrivit att jag kunde jobba i helgen. Jag tog bort det. Vaknar man flera gånger på en natt för att man ska jobba så kanske man borde chilla lite.

Så det ska jag göra i helgen. Chilla lite. (Typ tvätta, städa, skura pannrummet och måla där, lassa lite ris och skit vi har på gården osv) (finns många små projekt). Ett av mina första projekt lär vara att lokalisera spindeläcklet i bastun and kill it!

Alternativt att laga någon slags middag av högrevsfärsen jag fick med mig hem igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0