Humörsvängen fritt fall

Jag har haft en konstig dag idag. Jag har inte alls känt mig på topp och jag tror jag har sovit ganska dåligt inatt också. Igår när jag somnade hade jag nämligen 4 kuddar och 2 täcken, eftersom roger är bortrest i jobb. När jag vaknade i morse så låg tre av kuddarna på golvet på andra sidan sängen, tillsammans med ett av täckena.

Sen har jag ... som haft ett litet smygande illamående hela dagen. Och ont i huvudet. Jag kanske håller på att bli sjuk? Det har gått trögt idag iallafall. Och mitt humör har bara varit.. lågt. Stundvis ville jag lägga mig ner på golvet och gråta.
Sen åkte jag hem och såg nåt sorgligt på teve och fick gråta av mig litegrann.


Nu ska jag gå ut och stänga fönstret till garaget som av någon anledning är öppet. Sen ska jag gå ner i källaren och akta mig för spindlar och göra mig klar för sängen. As usual. Men jag kommer inte kunna somna när jag lägger mig ändå, men chansen är väl större om man faktiskt går och lägger sig ändå.

Och inte fastnar i något program på dumburken.
Åhnä. Om jag ska ge mig ut bland myggen då, och försöka stänga det där jäkla fönstret som av någon outgrundlig anledning är öppet. Hm. Finns säkert en bra förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0