My red little eye.

Idag har jag sett lite mer moggis ut än vanligt. Mitt ena öga, har for no reason at all, bestämt sig för att vi skulle köra den här allergiska looken idag. Eller snarare halvallergiska, eftersom bara ett öga var rött. Eller var, är rött. Det lugnade ner sig på dagen men nu verkar det ha blivit värre igen. Kanske är nåt med huset, ohmyohmy.

Fast det vore ju också konstigt, att få en reaktion efter fem veckor.
Jag gissar på att det är nåt skräp som irriterar, typ en mygga sen igår, eller linsen det är fel på. Eller så har jag legat och sovit med ett öga öppet, och tittat på den där skadliga lampan i vår myggdödarapparat. Hm.

Jag funderar på att stänga av den inatt. Men samtidigt så får jag ju inte sova om myggen kommer och bzzzzzz. Gud jag hatar mygg. I hate them.

Nu ska jag sova. Det borde jag gjort för länge sen.
 

Såhär stylish var jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0