Retro

Berättade jag förresten att vi fick sälja den där gröna retromöbeln som följde med huset? Vi hade lagt ut den för 4000 på blocket. Högstbjudande på Lokus.

Jag hade en tjej som var intresserad för tusenlappen ungefär men hon slutade höra av sig förra veckan.
Så igår ringde det en kille på blocketannonsen, 4000 tyckte han var dyrt men 3000 erbjöd han. Skulle hämta den idag om det gick bra och om det var soligt. (Öppet släp).

Sagt och gjort, Roger flög ner till Malmö i morse så jag är kungen här hemma nu. Så jag fixade, vi hjälptes åt att bära ut soffan och jag fick 3000 i handen. Gött.

Så nu är det lite tomt här i vårt sovrum. Jag vet inte om jag ska försöka övertala mamma om att komma hit med lite grejer från burträsk kanske, fylla upp. Mohahahaha.

Men det känns skönt att ha det ur världen iallafall. Och att vi ändå fick så pass mycket för den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0