The best kind!

Jag var ju ute och joggade/gick/dog igår. För första gången på 7 år.

Och när jag kom in igen så strechade jag väl lite dåligt. Kanske. Möjligtvis inte alls. Nybörjarmisstag, kan man väl säga.

Så idag har jag haft lite värk i mina ben. Främst i höfter och lår. Så jag har väl gått lite konstigt kanske. Möjligtvis. Om det är någon som undrar. Men det är lugnt, för träningsvärk är väl den bästa sortens värk man kan ha? Och det betyder väl att man har använt muskler som man normalt inte brukar använda. Eller belastat dom mer än normalt. För just dom här "musklerna" använder jag ju dagligen. När jag går. Och står. Ibland även när jag ligger.
Eh.

Jag funderar på att ta en till runda ikväll. Kanske, möjligtvis, lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0