Tisdagkväll

Jag har sett färdigt filmerna jag höll på se för någon månad sen. Underworld. Vampyrer, Varulvar, fight. Vad kan gå fel liksom? Så jag har sett dom fyra som har gjorts än så länge och nu hoppas jag på att det ska komma en femte och sista film, för att det var så abrupt slut på fyran. Det lämnade så mycket öppet.

Jag gillar filmerna. Dom var bra men inte direkt så att man trillar ur soffan. Typ. Dom är väl inte jätteorginella kanske, det är som en blandning av Twilight, Resident evil och typ Tomb raider (även fast jag inte sett just tomb raider-filmerna, men jag föreställer mig att det är mycket flyga runt i luften och skjuta folk).
 

Förövrig så är det så jäkla varmt i vårt hus när det är varmt (kändes som ett bra val att måla fasaden svart då det blev 35+ redan när det var blekt). Svetten rinner. . Jag kommer nog måsta köra fläkten inatt och hålla tummarna på att förkylningen inte bryter ut. Jag vet att jag har en på g.
Visserligen är det väl bra att den bryter ut innan semestern. Så den har ju 3 veckor på sig att smyga fram.

Mh. Nu ska jag nog gå ner i källaren och försöka kyla ner mig litegrann. Och sen sova, på Rogers sida såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0