Zzzz

Inatt har jag sovit som ett grottmongo. Hur nu ett sånt sover. Jag har sovit iallafall och klev upp 4.50. Lätt som en plätt liksom.

Allt har gått så jäkla bra idag att det nästan inte ens är sant. Försökte ringa dom på tandvården igen, kom på i morse att jag ännu inte hunnit eller fått tag i dom.

Men då var det upptaget. Så jag testade igen efter jobbet. Upptaget. Så då handlade jag och gick till bilen och tänkte att jag bara skulle testa en gång till innan jag for hem. Helt oförberedd så svarar dom då.

Och det gick så jäkla bra. Jag behövde inte ens fråga om förflyttning; hon gjorde det åt mig. "Jag ser att du har flyttat till Sävar ja.. Då kanske det känns långt att komma till oss, du vill väl hellre gå i Sävar?".

Jag hade ju tänkt gå den här gången i Burträsk men nu blir det inte så. Jag blir mer och mer Sävarbo. "Jag ska prata med dom i Sävar och se om det går få en tid innan sista juni" (mitt avtal går ut då).

Lite drygt en timme senare ringer dom från Sävar och bokar in mig på en tid redan imorgon. Ja man ska väl inte jubla över att gå till tandläkaren, men fy fasen vad najs att det gick lösa så snabbt.

Just nu ligger jag på kökssoffan och kämpar mot tröttheten. Jag funderar på att ge efter, men jag är rädd att bergvärmekillarna kanske kommer intraskande. Jag vet inte om dom år klara eller om dom ska göra mer idag.

Hmm.

Jag ska väl egentligen rengöra fläkten också. För imorgon kommer dom och besiktar/rensar den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0