1-2-3-4-5-6.

Som vanligt, när det är den 2:a mars, så har jag känt mig lite nere idag. På ett sätt är det ju då bra att jag har jobbat, eftersom då håller man sig sysselsatt och tänker inte så mycket på det. Det fåtal som följt min blogg sen den förra vet precis vart det barkar iväg. Vad jag ältar år ut och år in och som jag förmodligen aldrig kommer att släppa. På ett tag iallafall.

Idag är det ju 6 år sedan the abortion.

Och varför det känns lite tyngre i år än förra året är det inte många som vet. 3 personer vet. Kanske. Jag vet inte om alla är kapabla att dra egna slutsatser. Och jag tänker inte ta upp det här heller, men dom som har några vassa knivar i lådan kan säkerligen lura ut det.
Tiden går bra nog fort. 6 år. Håhåjaja.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0