Det är nog bara en sån dag idag.

Jag har en sån här konstig dag idag.
I början av dagen så kändes allt utomordentligt bra, förutom lite huvudvärk. Men jag tog två alvedon och sen flög jag som en jävla fågel. Det gick så oerhört bra att det nog nästan inte ens var sant. Men jag tror jag flög lite för högt, eller in i en elledning för sen kring lunchtid så kraschlandade jag. Då var det inte lika kul längre.

Typ en liten mitt-på-dagen-kris. Istället för medelålderskris.
Huvudvärken kom tillbaka. Jag känner mig som en pensionär fångad i en 22årings kropp. Och ensam. Och jag tänkte gå ut och gå, för det är typ det enda jag gör om dagarna. Men mina tankar tenderar att vandra iväg till helt galna platser när jag är ute och går, och vars tankarna hamnar beror helt på sinnesstämningen.

Och den är inte på topp just nu. Så risken är lite för stor att tankarna kommer att hamna på ställen jag inte kan kontrollera. Det kanske låter helt sjukt. Och det kanske är det också. Jag kanske är sjuk. Det kanske är nåt fel på mig.

Nä. Jag har nog bara en sån dag idag.
En riktig skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0