Flugor kan bitas. Googla på det.

Jag försöker få någon ordning bland bilderna jag har på datorn. Hmmm.. Det går sådär va. Men jag hittar många bilder som jag hade glömt att jag hade. Typ där jag har tagit kort på mina fyra i rad bett som jag ådrog mig i ladugården. På nåt sätt. Jag raderade bilderna, men det var fyra bett, med exakt lika stora mellanrum, i rad. Precis under bröstet. På sidan. Alltså på sidan, fast just nedanför bröstet. Mh, bra beskrivet elin.

Sen har vi den här bilden.



Det är alltså ovansidan av min vänstra handled. De tre groparna är bett. Från flugor. Och ingen tror på mig när jag säger att flugor kan bitas. Blåmärket är från en ko, som sparkade mig, när jag skulle sätta fast mjökningssugkoppsaken på hennes spene. Det var inte populärt.
Och nu raderar jag bilden. För jag ser inte vitsen med att ha kvar den. ^ Jag ville väl visa hur brutala kossorna var med mig när jag tog bilden. Blåmärket var såklart bra nog mycket blåare också. Men vad spelar det för roll nu?

Sen kan ni ju tänka att jag har några mappar med bilder. Kan ni tänka hur många bilder som är heeelt ologiska att ha kvar jag har? 150 bilder med skit typ. Fler. Jag ska nog rensa papperskorgen och bara radera dom dit, och se hur många skitbilder jag får bort i min stora söndagsrensning. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0