Headache.

Åh jag känner mig så slö idag. I morse när väckaren ringde (en av fem) 4.20, så kände jag bara för att ligga kvar i sängen och vila ögonen. I några timmar till. Imorgon ska jag upp en timme tidigare, så jag undrar jag hur sliten jag kommer vara imorgon. Eller på torsdag, för den delen. Lär ju ska sova bort hela dagen.

Där kring fikatime (10 i mitt fall) så kom huvudvärken smygande. Den där förbannade huvudvärken. Jag måste ju dricka för lite, eller för dåliga saker. Mest troligt dåligt. Mer vatten och mindre cola - coffein - uttorkande. Mhm, ja det borde ju vara den första ledtråden.
Jag kanske borde överväga att ta ett glas med resorb, typ ett glas per dag? Det kan ju inte direkt skada. Tror jag.

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag har en hjärblödning eller en tumör. Eller jag vet ju egentligen inte bättre, men jag gissar på att sånt inte går bort med några alvedon. Den värken måste ju vara ständig.

Så trots att det kändes som att nån borrade i min högra tinning just där efter lunch (13.50) så jobbade jag över en timme. Det har varit en ganska crazy dag. Men crazydagar kan vara ganska roliga dom också.

Och nu sitter jag och plågar mig själv. Jag borde gå och lägga mig, men jag vill hinna träffa älsk som kommer hem.. mellan halv nio och nio. Men jag är osäker på att jag kommer att orka. Jag kanske ska ge upp och gå och duscha och sen bara ge efter för begären. Begäret. Sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0