iShit snarare.

Ilskan bubblar inom mig. Itunes Iphone satans ifanskapshelvete. Men ja' ä inte bitter! Några enstaka ynka fjuttiputtiga låtar vill jag ha över. Några små låtar bara. Varför ska det vara så jääääääääääädra svårt?!

Och varenda jäkla gång så ska nånting uppdateras. 9 minuter kvar står det. Fem minuter senare står det 9 minuter kvar! Vad faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Det är så jädra komplicerat att man aldrig vill göra det, och då när man väl gör det så tar det 48 timmar. Jag har inte tid. Jag har inte tid! Jag har inte tid! Jag har inte tid! Jag har inte tid!

Män ja' ä ente bitter. 5 minuter kvar nu då, innan jag får försöka fortsätta lista ut hur jag kan få över mina stackars låtar på bajstelefonen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0