Just do it!

Jag kan inte förstå varför det är så jobbigt och svårt att vara nyttig.
Jag vet precis hurjag ska göra. Vad jag ska göra för att faktiskt gå ner i vikt. Och själva den delen är ju inte så svår egentligen. Att jag måste sluta äta godis. Sluta dricka så mycket läsk. Inte äta så stora portioner och framför allt inte äta så onyttig mat. Och börja motionera. Och motionera varje dag.

Hur svårt ska det vara?

Jävligt svårt. Tydligen.
Jag gick inte igår. Vilket jag ångrar för det betyder att jag måste gå idag i det märkliga vädret.
Det är sol. Plusgrader. Men det verkar blåsa oerhört. Och jag gillar inte att gå när det blåser. Men det är bara att suck it up och snöra på sig skorna och gå.
Sen kanske jag ska rulla runt på golvet.

Det är ju en bra start. Nu vet jag vad jag ska göra.
Nu ska jag bara göra det också!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0