One more day makes nine in a row.

Jag gillar mitt jobb lite för mycket. Det blev två extra arbetsdagar.

Imorgon från 6 till 15. Får väl se om man får ångra sig. Knepet är att inte stanna upp och känna efter. Hahahaha. Så det blir 9 dagar i rad nu. Har jag tur så har folk vett att stanna hemma under påsk iallafall, så det inte blir kaos hela helgen.

Men.

Eftersom jag börjar tidigt imorgon också så kanske jag borde gå och lägga mig snart. Och sova som en klubbad säl. Och sovmorgon! (1 timme längre än idag, tjoho!). Men nu fastnade jag i masterchef. Och magen kurrar. Och jag blev lite sugen på godis när gott och blandat-reklamen gick. Jag behöver nog ta ett äpple eller så.
Och duscha.
Och sova.

För imorgon ska jag rocka loss på jobbet. Pigg och utvilad och inte det minsta sliten.
Jag ska tänka på pengarna. Lönechecken som kommer i april kommer att vara mumsig. Och det är den jag tänker på. För dom där pengarna kommer jag att behöva.Och en vacker dag kanske jag tar mig tid att berätta om det också. Men nu ska jag sluta skriva i min halvdvala, för det makar säkert ingen sense imorgon ändå.

Bara en jäkla massa svamel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0