Vildliv

Igår när jag var ute och gick så hade jag värsta vildlivssafarit. ^^
Första varvet så stod det ett rådjur i snödrivan och tittade på mig. Sen sprang en räv över vägen där jag normalt brukar se rådjuren. Sen tyckte jag att det var så härligt ute, så jag svängde bara förbi hemma och tog en reflexväst eftersom jag glömde det första svängen och gick ett varv till. Och då såg jag ännu ett rådjur, som var lite mindre.

Man får ju se mer wildlife här än när man är hemma hos mamma i buschen.

Idag går jag inget. Jag har ju faktiskt ändå gått ganska långt i veckan ändå. Och jag är ganska trött och sliten. Jag hade faktiskt planer på att dejta kudden snart.

Jag har även fallit för frestelsen. Jag har börjat spela candy crush för att se lite what the fuss is about. Så märkvärdigt är det inte. Frustrerande? Oerhört. Beroende? Bara lite. Så att man betalar för att få liv eller boosts? Nej. Spännande så man ligger sömnlös på nätterna? Nej. Så man inte kan sluta spela? Not really. '
Vi får väl se om man ångrar sig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0