Byggarbetsplats

Ikväll har vi börjat riva toaletten. 

Mest för att Roger var uttråkad.
Men det känns bra att det äntligen händer något. Nu ska man bara ha lite ångest över pengar osv. Pengar är det eviga bekymret för mig. När jag har en buffert på 90 000 igen kan jag andas ut igen, but there's a long way dit. Jag har 3500 just nu. 

Jag är så glad att det är lön imorgon. 
Och att jag är ung så att jag har orken att jobba extra. Och att vi båda har den inställningen, så ingen blir arg eller känner sig bortglömd. 

Jag berättade väl... Nä det kanske jag inte gjorde? Vi har beställt fönster. 66000 kommer det att kosta. Så vi ska trolla fram dom strålarna tills i juni. Vi snabbräknade. Det innebär ungefär att vi måste lägga undan 5500 var i månaden. Yeeehaaaaw. 

Har någon ett välbetalt extrajobb jag kan få ha utöver mitt ordinarie? Det vore awesome. Eller om nån kan vinna på lotto åt oss. För triss verkar då inte fungera alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0