65 månader.

Fick veta häromdagen att en föredetta vän bosatt sig i Sävar. Jag vet inte ens om vi var vänner, eller om vi blev ovänner. Det bara dog helt enkelt. Vi var nog PP's. Partypolare. Sen fick man börja handla på systemet själv ... 
Nä men. Sista gången vi sågs, träffades - inte direkt umgicks, var första gången jag träffade Roger. Gången innan det så .. Hände det endel märkliga saker, alkohol inblandat. Vi körde snurra flaskan/sanning eller konka och Chrill gick på toa och helt plötsligt hade jag en tunga i käften. Och det var inte min. Eller ja, min var väl i käften också men alltså... Ni fattar. 

Så det hela "ingen kontakt"-grejen är nog ganska bra ändå. För det skulle ju inte vara konstig stämning eller alls sådär.. Han undviker mig till och med på maxi. Det är mycket underhållande att se. 


Igår när jag var i Burträsk så hann jag gå en snabbpromenad med los Chrill och vi diskuterade det här... "Om-ens-föräldrar-visste-allt-man-gjort". Och "om-jag-inte-dött/blivit styckmördad/blivit våldtagen/kidnappad-än-så-borde-jag-aldrig-bli-det". Typ. Eller tvärtom, eftersom det inte hänt än så borde det hända nästa gång jag träffar en främling från internet. 

Och därför gör jag inte det. 
Ja jävlar... Man har ju endel märkliga upplevelser i bagaget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0