Changes

Jag har ändrat om i mitt personliga schema litegrann ikväll. Eller litegrann. Ganska mycket.

Jag hade egentligen tänkt fara till Burträsk på fredag och vinka adjö till min mor med sambo som åker bort två veckor. Ni vet flyg och exotiskt land, och en paranoid Elin. Klart jag måste träffa dom innan dom åker, och dessutom så ska dom låna min resväska. Så jag tänkte fara dit på fredag.

Men då krockar det. För det är fiest på fredag. Avdelningsfest i mexicansk anda. Jag har ingen aning om vad det innebär. Men våra avdelningsfester brukar vara i en klass för sig.
Så det krockade. Så jag ringde min moder ikväll efter jobbet och sa att jag kommer imorgon. Man får ju kompromissa litegrann. Jag vill kunna förtära lite alkohol på fredag, och det hade inte gått om jag ska köra på lördag - eller fredag.

Och Roger när jag berättar det här för honom "Och vem har du tänkt ska skjutsa/hämta dig då?". Duh! Du såklart. Hahaha. Får väl se om jag får ta en taxi hem eller. .


Så jag offrar min lediga dag för att åka hem imorgon för att kunna festa på fredag. Ja jävlar. Jag kliver upp, senast, sju imorgon. Tror vi på det? Jag hoppas att jag orkar pallra mig upp. Jag får väl sova på lördag/söndag istället.

Avslutar med ett citat ur en väldigt bra låt med Bad Religion. Ett citat som beskriver väldigt väl hur jag känner många gånger. Minst en gång dagligen typ  ^
 
Hooray for me,
and fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0