Det ska vara gött å leva

Alltså.. När man har mardrömmar om att ens kollegor börjar jobba för Coop istället... Mår man bra då? ^^   


I helgen har jag inte gjort mycket men ändå ganska mycket. Åkte hem i fredags, 364an. Förmodligen den väg i hela Sverige som kan rubba mitt humör något så ofantligt. Ena gången går det bra, andra gånger så går det mindre bra. Ofta blir jag mest arg, förbannad. Kan möjligtvis känna mig lite kränkt också. Haha. 

Kom "hem", såg idol med mamma. Eller doobidoo och sen idol. Lördag for vi till Skellefteå, shoppade loss även fast vi inte var shoppingsugna. Jag spenderade säkert 1200kr. Usch. 

Trerätters på bryggargatan på kvällen, helt underbart. 

Förrätt, chevré chaud. Toast med getost på en bädd av bladspenat, rödbetor, valnötter och typ nåt annat gött. 

Huvudrätt, grillad reninnerfilé med potatisgratäng, haricot verts och enbärssås. 

Efterrätt, vit chokladmousse med hjortronsorbet. 

Sen hem, filmkväll med världens bästa chrill. Smart val, skräckis mitt ute i skogen i bäcksvartaste jävla höstnatten. The Conjuring såg vi. 

Den var bra. Skrämmande och bra. När man mår dåligt av en skräckis så är den bra ^^

Och idag blev jag bjuden på pulles pork hos svärmor. Ja man har det då för bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0