Eller ikväll

Jag blev sugen på att göra en "låttexttavla". Alltså skriva ihop ett typ A4 med textrader ut olika låtar som tilltalar mig och göra en snygg tavla av det. Tiep. 

Jag är sugen på att veta vilka låtar jag använde på det andra. Dom jag ser att läsa vet jag, mestadels vilka det är. 

Jag ska fan ta mig tiden att göra det. Nån dag. Tänk förr hade man all tid i världen, man hade tid att tänka på vad dom sjöng i låtarna. 

Äh, vem försöker jag lura. Jag kan låttexter ganska bra idag också. I vissa låtar. Främst låtar som jag missbrukade under högstadiet. Och gymnasiet. Och såna jag missbrukar nu. Mest låtar från förr. Och mest millencolin. 


All I wanna do is live my life with you,
Tall you gotta grow, I'll give you H20
And all I wanna do is live a simple life here with you

...
Maybe I will lose it, go insane and start a gunwar.



Kanske nån dag framöver. Jag jobbar ju imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0