If i fall back down

Igår lät det kanske som att jag sa att jag inte har kompisar. Eller så många. Det jag menade är att jag inte har så många kompisar som jag umgås med utanför jobbet. Som kommer förbi en kväll eller ledig dag. 
Om man omformulerar sig kanske man skulle kunna säga att jag inte har så många nära kompisar. 
Och att jag fortfarande inte har några gemensamma intressen med någon. ^0 


Idag har jag haft en konstig dag. Jag har som varit varken eller. Först kunde jag som inte vakna men när jag väl steg upp - när det 5:e alarmet ringde och jag var tvungen att kliva upp för att stoppa oljudet - så var jag inte supertrött. Inte som jag brukar. 

Jag la mig ju ändå nio igår. Och drog tydligen timmer när Roger gick och la sig. Jobbade som fan tydligen. Kanske därför jag var så trött ^^ . 

Sen var jag på bra humör, men stressad men avslappnad och samtidigt lite lätt retlig. Jag kan kanske ha upplevts som ignorant och/eller otrevlig idag. Eller kort. Lite märklig. Inte sprudlande iallafall, men jag vet inte om jag någonsin är sprudlande glad? Sådär att blotta åsynen av mig gör andra glad. Jag tror inte jag har den ... Förmågan. 

Hah. Jag har sett för mycket the 4400.  
Sen fick jag ont i ryggen. Eller ryggen... Bäckenetish... Typ. När jag går eller står eller vrider på mig på vissa sätt så hugger det bara, ungefär som jag kan tänka mig att det känns att bli knivhuggen. 

Som typ till vänster om svanskotan. Eller.. Ja typ. Jag och den mänskliga anatomin är inte besties. Och det har gjort mer ont än vanligt, idag har jag till och med varit tvungen att säga aj när det har gjort ont . . För att ett aj lindrar så sjukt mycket. 


Håhåjaja, hade jag kunnat hade jag krupit till kojs nu, men det är ju idol ikväll. Jag ska testa att trycks mute när juryn bedömer. Yey. 
Också ska jag tvätta. Och vika tvätt. Och hänga tvätt. Skulle haft städat också, ser ut halvt som en krigszon här. Det blir lätt så när man är två och båda är sjuk/orkeslösa. 

Wrap it up. Avslutar med en bild på min framsida till ett projekt som hette "min lägenhet" som vi fick göra i hemkunskapen i högstadiet. Jag upptäckte igår när jag tittade på den att det är felstavningar och skit. Min värld raserades. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0