Lönnuppförs

Det känns inte som att jag briljerat på många sätt i veckan. På nåt sätt alls. Jag känner mig bara trött, slut och halvt värdelös såhär sista timmarna av veckan. Trött och slut kan man väl förstå efter en 7dagars. Har två dagar till innan jag är ledig. 

Igår somnade jag vid köksbordet när jag försökte se på lite ståuppkomik på youtube. Så intressant kan det ju inte ha varit om man skallar bordsskivan. 

Sen är det så jävla mörkt också. Man blir ju deprimerad. Också är man halvkrasslig fortfarande och hela världen känns som en lång jävla uppförsbacke. En sån där man inte ser att det är uppför, men man känner det. En lönnbacke som vi brukar kalla det. 

Alltså... Vi fick en timme inatt. Men jag är så sjukt trött så jag tror fan jag ska gå och lägga mig. Hah, jag som egentligen inte ens skulle ha slutat än ! Awesome. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0