Reel big fish

Jag vet inte vad som hände. Jag tyckte att jag höll en ganska bra stil, var uppe där ett tag bland molnen och svävade. Jag förstår inte hur mina inlägg blev så negativa och deprimerande. Vi ska vara glada! Taggade!

Wihueeuu snart är det fredag liksom!
Jag vet inte vad som hände. Men flyger man högt så kraschar man hårt också. Fast kraschen har inte inträffat än. Mitt stadium kanske kallas fritt fall?
 
Now I'm falling but it's alright
it's gonna look like I'm flying.
 
 
Nä jag vet vad mitt problem är, så det borde vara ganska enkelt att åtgärda. Jag tänker för mycket. Jag måste bara sluta tänka. Easypeasy liksom. Nemas problemas, det fixar väl vi?
Är hemma i Burträsk för tillfället, hos min mama. Självaste moder jord har dock lämnat mig för jobbet. Och moder jords sambo stal min bil och for till samhället. Jag själv ska, efter middagen, åka in till samhället och träffa moder jords moder jord. Hahah, nä nu får jag skärpa mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0