World series

Vad kan man säga... Det är farligt med obegränsad tillgång av serier. Särskilt om man hittar en som är rätt okej. Tex kan man inte sträckse family guy eller modern family .. Eller jag kan inte. 

Men däremot, kriminal, mysterie... Slit mig från teven snälla! Är inne på tredje säsongen nu av the 4400. Gud nåde, och den börjar bli lite sådär twisted. It's war! 

Dexter kunde jag inte fortsätta se. Jag pallade det i te. Det kändes som man sett allt efter 2 säsonger. Fattar inte hur dom kunnat bygga 8(?) säsonger på det....   

The river önskar jag det kom en fortsättning på. såg första säsongen på teve. i liked it. 

Och att dom typ kunde köra lite mer awkward och bones. Har ju sett alla avsnitt som ligger ute av dom. 


Nä man ska inte hamna för djupt i serieträsket... I slutändan blir det inte så bra ^^ och Roger tjatar på mig att jag ska börja se breaking bad. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0