Yeehllow.

Förstår ni hur skönt det är när man äntligen får sova, och som man då sover! I lördags somnade jag ungefär halv sju på soffan framför teven och sov som en stock tills jag vaknade halv elva av oljud i teven. Transformers 2 var det tydligen som gick då. Eller 1. Jag kände igen skiten, men samtidigt inte. Jag är osäker på att jag har sett alla, men Roger säger att vi har det ... så jag vet inte. Han har sett alla, det vet jag. Jag kanske får se dom igen.

Iallafall så gick jag och la mig i sängen efter det, halv elva. Och sov till halv elva på söndagen. Och det var så underbart fantastiskt.


Igår, måndag, var vi på k-rauta och spankulerade. Vi köpte en badrumsmöbel, kommod, handfat. . Allt det där. Beställde blandare, till både handfatet och till duschen. Eller ja, han skulle återkomma om duschmunstycket, för det var tydligen slut hos leverantör. Skönt att det händer andra också ^^  (Får man säga så?).

Två timmar spatserade vi omkring där på badavdelningen och besvärade vad som tydligen blev vår personlige expedit. Jimmy, hette han. Helt fantastisk trots att det mesta inte gick helt smidigt.
När vi for dit så var det dessutom i tron att vi inte skulle få ta med något hem, eftersom det vi skulle ha var en beställningsvara. Men vi fick tre paket med oss hem, hela kommodpaketet. Och det var lite pyssel att få in det i Saaben, särskilt när den enda bakdörren är låst och inte går att låsa upp. Såvida ingen trollar och får centrallåset att fungera.

Så man kan väl säga att vi har allt i möblemang färdigt till badrumet. Nu är det bara alla ytskikt, takarmatur och rördragning kvar då. Och ja, veta var man ska sätta allt så att det fungerar. För ärligt talat... så ofta vill man inte bygga om badrumet.

Nu ska jag gå och göra något så att jag är färdig att fara sen. Jag skulle tydligen få göra några ärenden åt Lube-tools innan jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0