5 timmar

Jag har lite dötid här.

Slutade jobba 13 och har möte 18. Och jag orkar inte åka hem och komma hit igen. Ärligt så kan kan jag göra precis samma saker här som hemma . . Typ.

Också behövde jag tavelramar, från gallerix och classes. Så jag drog på med promenadskorna (nej bara skorna) och traskade in till centrum.

...

...

4km enkel väg. Asfalt. Stekande sol. Och stickad tröja.

Jag känner mig lagomt äcklig nu. Lite hälsosammare också.

Mötte polisbussen på cykelvägen påväg tillbaka till strömpilen. Oväntat. Tror dom sökte den försvunne mannen som är dement. Han som har rymt från sjukhuset.

Och nu sitter jag och ser Jamie's middag på 15 minuter. Och blir hungrig. Och mitt knä hatar mig.

Och jag kan inte klandra det. 8 km promenad på asfalt när man inte gått på 2månader typ är väl inte optimalt. Direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0