Är det verkligen på riktigt?

Alltså jag blir blir lika hänförd varje gång jag ser på lyxfällan. Jag fattar inte riktigt hur folk fungerar, hur deras hjärnor fungerar när man köper och köper och köper utan att egentligen kunna betala. Idag måste väl folk ändå vara smartare än så.

Jag fattar verkligen inte hur man kan sätta sig så mycket i skiten som dom flesta gör. Och vissa gånger så vill dom ju typ inte ens ha hjälp. Typ "jag vill ha hjälp men jag vill inte sälja några av mina lyxprylar här...". Var ska då pengarna komma från. . ?

Nä. Jag är förundrad över att vuxna människor kan ha så dålig koll på pengar som vissa verkar ha. Hur är det möjligt? Det är ju nästan pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0