Burned

Jag har kommit fram till att jag och värme inte kommer så bra överens.

För att slippa ta ut så mycket semester för vår Belgien så bytte jag helg med min kollega, vilket i sin tur har inneburit att jag idag har ansvarat över grillningen idag.

Och det gick ju bra.
Typ. Den första timman hade jag hunnit bränna mig tre gånger. Som tur är på samma arm. Och två gånger på typ samma ställe. Typ inte ens en cm mellan. Sen brände jag mig några gånger efter det också, på fingrarna. Jag är tydligen inte lika värmetålig som jag varit tidigare. Hm. Men jag har väl å andra sidan då blivit mer kyltålig.


Men det har gått bra idag.
Jag har inte brunnit upp, och man får ju vara glad över det lilla.
Sen har jag varit på ganska bra humör. Trots att jag nästan försov mig i morse. Trots att det blev en sen lunch. Trots att jag bränt mig. Och trots att jag har haft huvudvärk. Det har känts lite som att jag varit ostoppbar.

Och nu ligger jag här i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0