Det kanske är mörkret?

Jag mår fasen inte bra. Alls.

Imorgon kommer mamma. Hon skulle inte ställa någon väckare, men tror att hon är här kring 11-12. Jag tänkte inte ställa någon väckare, men jag har ju min egen klumpedunsväckare som åker på jobb imorgonbitti ändå. Och eftersom mamma kommer så ska jag ändå ställa en väckare. Men på typ 9-10 nåt sånt.

Och går jag och lägger mig nu.
Och faktiskt sover.

Så får jag ju ändå nästan 12 timmars sömn.
Och det är nog exakt precis det jag behöver.

För imorgon ska vi måla lite till. Mamma ska hjälpa mig. "Så ni blir klar nångång". Tack. Hon skulle höra om mormor ville komma också, då kanske jag får några rutor torkade också. Vilken lyx.

Men på söndag. På söndag ställer jag ingen väckare.
Eller förresten. Det måste jag. För att kunna sova på söndagkväll så jag kan vakna på måndag. Och tisdag. Men på onsdag... På onsdag kan jag... nä förresten... Och inte på torsdag heller...

Fan det här är min enda chans.
To the batmobile! Förlåt, jag menar såklart säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0