Du kan vara idol.

Ja. Här sitter jag och plågar mig genom idol, det är ju så jobbigt att lyssna på folk som inte kan sjunga. Och ja, det är väl kanske dumt att sitta och klanka ner på folk som ändå tror att dom kan sjunga och har modet att gå in i teverutan och göra bort sig inför hela svenska folket.

Men jo. Lite får man kanske göra det ändå. Jag vet att jag inte är så duktig på att sjunga så därför ställer jag inte upp i något där man ska sjunga ^ ^ Jag sjunger för mig själv, i bilen. Sällan när nån annan är med.

Hmm.
Ja, men det är lite plågsamt. Och samtidigt underhållande. Särskilt när dom börjar käfta emot och faktiskt tror att juryn bara är elaka och sådär. Jag tänker framför allt på hon som var så upprörd efteråt. "Jag har faktiskt varit listetta i ryssland osvosv".  .  

Också blir man arg ibland.

Idol är nog inte bra för hälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0