Hairy beaver

Jag insåg ju häromdagen att det var jättelänge sedan jag klippte mig.

Om jag ska säga ett exakt datum så var det 23:e November. 2012. Det är, 306 dagar. 10 månader. 43 veckor. Så det börjar väl bli dags, kan man väl säga. Men jag drar mig lite för det samtidigt.

Dels för att jag gillar mitt hår som det är nu. Det är lämpligt långt, lämplig färg också vidare. Mina "toppar" är fortfarande ljusare än resten av håret och jag gillar det. Men jag kan ju faktiskt inte vänta på att håret bara ramlar av av sig själv.
Och jag tycker inte att det är så slitet heller, men mitt hår är väl som en jäkla risbuske jämt. Det syns ju att det inte är nyklippt iallafall, hahah.

Dels är jag lite rädd för frisören. Majoriteten av alla gånger jag varit och klippt mig har jag inte varit supernöjd när jag gått därifrån. Förra gången var jag nöjd. Så jag kanske borde boka med samma frisör igen . . . . En av dom värsta gångerna var när jag klippte mig i Burträsk och det blev alldeles för kort och alldeles för långt i nacken.
Jag tror inte frisören gillade mig, för att jag hade aldrig låtit någon lämna min salong sådär ^.^

Sen inbillar jag mig att det kommer bli så himla stor förändring .. och sånt. Jag känner mig inte helt redo för det. Men jag ska gå in och kolla om det finns några tider, också får jag helt enkelt bli redo.

Sen vet jag inte hur jag vill klippa heller. Det är väl främst där skon klämmer, jag vet inte om jag vill behålla det såhär långt eller om jag ska korta av det. Inte så kort som jag brukar kanske... Men jag vill inte bara toppa det, hell no att jag betalar 500+ för att klippa någon centimeter ;I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0