Hairy problemos !

Jag gick in på headlines hemsida och ... bokade en tid.

Imorgon.

Oooooh my. Bara att bli redo då. Jag är inte redo men jag får lov att vara redo. Man ska väl inte skjuta på vissa saker alltför länge. . . Kanske tappar jag mindre hår efter det här också. Jag är fan rädd att jag snart är flintis. Det är väl snyggt på tjejer? 

Jag har suttit på internet nu och provat olika frisyrer på mig själv. Är lite halvnyfiken på lugg. Halvsugen. Men jag vet inte om jag passar, och om jag skulle bli craaazy. Minns ju bara hur jobbigt det var att spara ut luggfan när hela håret skulle vara jämnlångt. Om jag skulle ångra mig.

Och. Då måste man väl klippa sig oftare, så att man ser något emellanåt ^ ^
 
 
 
 




But I dontzy knowzy.
Jag får rådfråga frisören och hoppas att hon vet vad som passar ens ansiktsformer ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0