Happiness!

Alltså.. igår var jag på så sjukt bra humör. Kändes det som iallafall, jag är inte säker på om min invärtes glädje lyste igenom eller vad man ska säga. Det där lät ju bara fel.

Och trots att jag bara har sovit 3 timmar (högst! sist jag kollade på klockan var den 1.15 och väckaren ringde 4.15. Första gången)... Iallafall, trots att jag bara sovit 3 timmar, max, så har jag varit på fantastiskt humör idag. Bättre än igår, vilket jag inte trodde var möjligt ^
 
Sen har jag känt mig betydelsefull också. Att jag är saknad när jag inte är around. Att jag är bra.

Inte ens ett gynekologiskt cellprov har förstört min dag. Jag var lite nervös innan, då någon skrämt upp mig med att det gör SÅ ont. Ja det var väl inte direkt bekvämt, men jag skulle inte säga att det gjorde direkt ont. Obehagligt är väl kanske rätt ord. "Har du gjort en gynundersökning förut?" Nervös som man är - "Ptja, 2-3 gånger är det nog. Minst 2!" Som om att det vore en merit ^ Hahaha.

Men jag blir ju så nervös, och när jag är nervös säger jag märkliga saker. Ibland är det inte ens riktiga ord som kommer ut. Stavfel i talet, bra Elin. "Jag står väl häl i hörnet". Ha! Ibland undrar jag om det inte är något fel på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0